ورود / ثبت نام
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
نیاز به حمایت شما داریم♥️🙏 حمایت donate ♥️
0
0

با گوشیت بیت باکس بزن! معرفی و دانلود برنامه incredibox

18952 بازدید
معرفی برنامه incredibox

با معرفی یک برنامه خیلی خاص سر گرم کننده و جالب همراه شما هستیم، در برنامه incredibox شما میتونید با انتخاب صدا برای هر کاراکتر موحود در برنامه یک صدا رو به صورت لوپ اجرا کنید و با در کنار هم گزاشتن چندین صدا یک موزیک بسیازید!

معرفی incredibox

در این برنامه طیف گسترده ای از میکسرهای مختلف در دسترس شماست که قرار است با آن ها گروهی تشکیل دهید و میکس هایی فوق العاده را ایجاد نمایید!

گروه به صورت لیست شده کنار هم قرار گرفته اند و شما به عنوان میکسر اصلی باید ایکون ها رو بکشید و روی ان ها قرار دهید، تا با دهان خود به نواختن موزیک بپردازند! در طول بازی incredibox ترکیب های صحیح را بیابید و جوایز متحرک که به شما در بهبود میکس کمک میکنند را باز کنید!

میکس ساخته خود را ضبط کنید و آن را با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید! اگر به اندازه کافی رأی جمع کنید، ممکن است به جدول ۵۰ نفر اول برسید ؛ برای ساختن میکس خود بیش از حد تنبل هستید!؟ مشکلی نیست، اجازه دهید حالت خودکار برایتان میکس بسازد!

با استفاده از incredibox می توانید استعداد موسیقی خود را کشف کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای موزیکال هستید، incredibox را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!

برنامه incredibox

دانلود برنامه incredibox

incredibox تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه خریداری شده و پولی اش را به صورت رایگان از وبسایت مستر آهنگساز دانلود کنید.incredibox [به صورت آفلاین] اجرا گردیده است.

اگر علاقه مند به بیت باکس هستید پیشنهاد میکنم حتما یکبار این برنامه رو امتحان کنید😉

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mrahangsaz.com/?p=5849
آموزش اف ال استودیو موبایل
اشتراک گذاری:

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد با گوشیت بیت باکس بزن! معرفی و دانلود برنامه incredibox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.