ورود / ثبت نام
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
نیاز به حمایت شما داریم♥️🙏 حمایت donate ♥️
0
0

از آپدیت های بعدی اف ال استودیو موبایل چه خبر؟!

13225 بازدید
اخبار آپدیت های بعدی اف ال موبایل

اخبار آپدیت های جدید اف ال استودیو موبایل

امروز 1400/08/07 در این مقاله درمورد اخبار منتشر شده از آپدیت های بعدی اف ال استودیو موبایل توضیح خواهیم داد.

ابتدا آپدیت نسخه 3.6.15 در تاریخ 26 اکتبر منتشر شد یعنی سه روز قبل که در این نسخه افکت جدید Reverb 2 که تصویر آن را مشاهده میکنید به برنامه اضافه شد (این آپدیت به زودی در وبسایت قرار میگیرد)

خوب همانطور که میدونید از قبل افکت Reverb در برنامه وجود داشت اما سازندگان اف ال استودیو موبایل نسخه دوم از این افکت رو منتشر کردنند تا امکانات بیشتر و قابلیت های بیشتر به این افکت اضافه کنند اما این پایان ماجرا نیست!

در تاریخ 25 آگوست سازندگان اف ال استودیو موبایل نسخه 3.6.6 با اضافه کردن افکت Spacer که تصویر آن را مشاهده میکنید شروع به اضافه کردن افکت های مختلف و اخبار جدید درمورد آپدیت های بعدی هیجان بیشتری به کاربران دادنند.

پس از منتشر شدن این آپدیت بعد از چند روز خبر از اضافه شدن افکت جدید Slicer و راهنماگر Note Scales توسط سازنده در انجمن منتشر شد که امکان اضافه شدن این دو قابلیت جدید در نسخه 3.6.15 وجود داشت اما این اتفاق رخ نداد!

و حالا مهم ترین خبر که دیروز در 28 اکتبر اسکات فیشر (عضو تیم سازندگان اف ال موبایل) در انجمن اف ال استودیو موبایل خبر از منتشر شدن نسخه 4 اف ال استودیو موبایل و یک آپدیت بزرگ داد که این واقعا فوق العاده است،زمان زیادی بود که آپدیت بزرگی برای اف ال استودیو موبایل منتشر نشده بود و معمولا خیلی با تأخیر آپدیت هارو منتشر میکردن اما در چند ماه اخیر توجه ویژه ای به ای برنامه محبوب داشته اند.

همچنین در این خبر آمده است که این بروزرسانی در حدود ماه نوامبر منتشر میشود (یکماه دیگر) و به روز رسانی فعلی 3.6.15 با رفع اشکال و باگ های برنامه است، اما شامل یکی از پلاگین های جدید از به روز رسانی بزرگ است.(منظور همان افکت Reverb 2 است)

انتظار می‌رود آپدیت نسخه 4 اف ال استودیو موبایل بهترین آپدیت این برنامه باشد طبق گفت ها حال باید صبر کرد تا آپدیت های جدید منتشر شوند و از امکانات خوب اف ال استودیو موبایل استفاده کنیم.

وبسایت مستر آهنگساز همواره کنار شماست و به محض منتشر شدن خبر جدید حتما در وبسایت قرار میگیرد (همچنین به همراه فایل نسخه های جدید.)

حالا به نظر شما چه ویژگی هایی در آپدیت بعدی اف ال استودیو موبایل منتشر میشود؟حتما نظرتون رو بنویسید

ممنون که تا اینجای مقاله همراه ما بودید،امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://mrahangsaz.com/?p=3674
آموزش اف ال استودیو موبایل
اشتراک گذاری:
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد از آپدیت های بعدی اف ال استودیو موبایل چه خبر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.